Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2007 00:16 - Атаопа - пея, пея!
Автор: pa4e Категория: Други   
Прочетен: 890 Коментари: 1 Гласове:
0



Алоха!
Пъвия ви въпрос ще е "Какво означава заглавието?"!
Огтовор:
"Атаопа - пея, пея", преведено означава нещо като "Карай да върви!" или "Живота продължава"! Употребявал се е за успокоиение във всички случаи - от погребения, през пробелми в ежедневието до несполучливи манджи.
Не мога да ви кажа точно на какъв език е, но е на някакво племе на един остров във Тихия океан.
От къде го знам?
От една книга за едн луд и много корав мъж, който е обиколил сам света със яхта. http://corcaroli.f2f.cx/gg.htm
Защо го споменавам?
Историята е следната:
Тези които са чели блога на gabi са разбрали че МАЕ - Русе ще участва в Национален палатков лагер. По усповие сега изпълнявам длъжноста замесник командир на въпросното нещо. На практика сега съм командир, защото шефа е извън България.
Преди 4 часа мислех че ще сме досатъчно хора, хора на които вярвам, на които имам доверие и с който ще си изкараме весело.
Към 9 часа обаче Габито ме повика в ICQ и ми каза че другите двама участници са болни и няма да могат да дойта!
Удари ме нервата, изпуших 15 цигари и за 2 4аса и 40 мин. се намери само 1 човек, който може да ги замести. Сега си гриза накотите и се чудя кой да е четвъртото попълнение!
Желаещи!?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - komandira se zavurna, a zamestnika ...
12.10.2007 05:30
komandira se zavurna,a zamestnika mu si svurshi rabotata blestqshto dokato nego go nqmashe.zamestnik komandire,imam ti pulno doverie i bih poveril jivota si na teb ako se naloji(togava shte e vremeto da mi schupish vrata i da se vuzkachish na trona)
sega seriozno,svurshi mnogo dobra rabota dokato me nqmashe i ako ne beshe ti neznam kakvo stqh da pravq.malko sa horata s ,koito se razbiram samo s pogled i ti si edin ot tqh.
samo taka, a ako edin den se gutna ti pripisvam apartamenta,kolata,jenata i mae-to
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pa4e
Категория: Други
Прочетен: 42109
Постинги: 9
Коментари: 21
Гласове: 101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930