Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2008 20:49 - ЗЪЛЛЛ!!!!
Автор: pa4e Категория: Други   
Прочетен: 4110 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 17.01.2008 20:51


Искам само да се оплача!
Последни няколко месеца бяха "забавни"!
Първо един многооооооооооооооооооо близък човек си тръгна...чуствах се като пън, когато автобуса тръгваше, а всички около мен плачеха аз мислех че отново трябва да бъда от "железо"!!
Второ риш, че ще е хубаво да помогна на двама "приятеля" да си преместят квартирата в София...след цялата логистика двамцата решиха че вече е време да си поиграят с нервата ми.
Обидиха ме и при това много...МНОГО! Пак бях от "железо"! Маината им, повече да не си правят труда да ме търсят.
Трето, проблеми с онази "хуманитарна" организация в която имам щастието или нещастието да членувам- вече и аз не знам.Естествено мизерниците не си мръднаха пръста да направят каквото и да е и ето защо аз и още един познат имахме честа да работим с ДАГЗ.
С ГЗ(Гражданска Защита) трябваше да изнасяме един мъртвец от селото му до града, защото пътя беше завторен. Когато слагахме човека в ковчега и го пренасяхме към колата единствените мисли в главата ми бяха да не го изпусна трупа в някоя лехичка и това колко тежи. Тогава просто проявих онзи непукизъм, който вече доста често се появява в характера ми.
Усещам, че озлоблявам, че губя нещо в мен, което ме е държало изправен, когато всичко около мен се е опитвало да ме събори.
Искам да избягам за малко! Поне за 2-3 дни.
Ставам зъл и това не ми харесва.Аз съм от хората, който остнат ли дълго време без проблеми започват да се притесняват без причина.Още съм такъв, но вече я има злобата...а това не е добре.




Гласувай:
0



1. bilqnka - ...
10.02.2008 01:00
Да не би да си зодия Везни? Аз съм везни, а това, което споделяш като емоции и преживявания ми е доста познато.
Габи ми липсва и на мен.Но ако тя там е щастлива трябва и ние да се радваме за нея.Трудните периоди няма как да изчезнат завинаги.Но пък винаги помня думите на един приятел "След дъжд винаги изгрява слънце!"
Горе главата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pa4e
Категория: Други
Прочетен: 42105
Постинги: 9
Коментари: 21
Гласове: 101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930