Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2007 18:29 - Музикъъъъъ!
Автор: pa4e Категория: Други   
Прочетен: 1281 Коментари: 1 Гласове:
0



Алоха!
Днес сутринта ми дойде идеята за този постинг, но в крайна сметка пак ще стане... да го наречем глупаво.
Сутринта след като се събуждах в продължение на 40 минути, в компанията на чаша кафе и няколко цигари, механично се въртях по TV каналите, когато се спрях на MTV....О Ужас!!!
Въртяха клип на този въртигъзник Mikka. Изпитах желание да замеря телевизора със пепелника или да повърна!!!
Този клип, обаче ме накара да се замисля, защо хората изпитват такава нетърпимост към нещо което не разбират.
Ако пробвате да попитате някои наконтен чалгар или заклет рапър какво мислят за метъла, обещавам ви оговорите варират от :
"Мани ги тея черните с веригите" , през " Чакай, че слушам новия турбо хит на Анелия( Десислава или което и да е женско име) " , та до " Какво да харесвам тея дето горят кръстове и викат".
Признавам, че може и така да изглежда, но защо първо не пробват да чуят нещо и след това да си правят изводи.
Може да ме питате същото: " Ти защо не пробваш да слушаш малко чака-рака?"
Оговора е много прост - ЧАЛГАТА Е НАВСЯКЪДЕЕЕЕ!!!Няма нужда да пробвам да я слушам.
Примирил съм се с мисълта, че единсвеното място без чалга, където мога да се скрия, е собствената ми стая.
Да видим какво обаче различава най-силно чалгата от метъла.
В чалгата се пее колко е хубаво да обръщаш мастики, да проклинаш тъщата и да водиш безраборен полов живот със първото същество с годишен приход повече от 20000 лв и обиколко на врата по-голяма от тази на кръста му.
С една дума всичко ти е сервирано и ти остава само да чуеш текста- не трябва да влагаш мисъл в това което се опитват да кажат.
От друга страна метъла е много по сложна и засукана история.
И самата музика е значително по трудна за разбиране, като звучене и смисъл. Няма да изпадам в подробности защото много мога да напиша, а едва ли е толкова интересно.
Абе с една няколко думи съм голмя враг на чалгата, но обстоятелсвата ме карат да си трая....
Ако имате нещо да кажете ще се радвам да прочета!


Тагове:   Музикъъъъъ,


Гласувай:
0



1. lubimetz13 - Паче, не се кахъри.. сакън , недей
20.08.2007 01:09
Чалга, бахур и сланина - тва е нашта татковина... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pa4e
Категория: Други
Прочетен: 42107
Постинги: 9
Коментари: 21
Гласове: 101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930